هم‌اندیشی رؤسای سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر استان‌های همجوار البرز
هم‌اندیشی رؤسای سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر استان‌های همجوار البرز

به گزارش نوژان نیوز به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جلسه هم‌اندیشی رؤسای سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری‌های استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم جهت بررسی نظرات و پیشنهادات پیش رو به میزبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برگزار شد. در این جلسه محسن‌ امیدوارحسینی، نایب رئیس اتحادیه […]


به گزارش نوژان نیوز

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جلسه هم‌اندیشی رؤسای سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری‌های استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم جهت بررسی نظرات و پیشنهادات پیش رو به میزبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برگزار شد.

در این جلسه محسن‌ امیدوارحسینی، نایب رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری‌های کشور به مباحث تجهیزات ترافیکی، سامانه‌های هوشمند، طراحی و مهندسی معکوس ارائه شده در دومین رویداد حمل و نقل دانش بنیان اشاره کرد و اظهار داشت استفاده از تکنولوژی دانش بنیان‌ها، امکانات متنوع و مناسبی در اختیار ارتقا کمیت و کیفیت حمل و نقل عمومی قرار خواهد داد.

شایان ذکر است در ادامه تبیین موضوعات مرتبط با حمل و نقل عمومی، بحث واگذاری و بهره‌برداری از تاکسی‌های ون، موضوع هم‌اندیشی بین رؤسای سازمان‌های حمل و نقل بار مسافر استان‌های همجوار قرار گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳



منبع