تمام دام ها بصورت هوشمند رصد و کنترل می شود
تمام دام ها بصورت هوشمند رصد و کنترل می شود

به گزارش نوژان نیوز استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه باید دامداری‌ها و دامپروری‌های استان شناسایی شوند گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید برای آن چاره اندیشی درستی صورت گیرد، ساماندهی سیستم توزیع و نظارت کالا بویژه کالا‌های اساسی است.   عبداللهی گفت: می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها […]


به گزارش نوژان نیوز

استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه باید دامداری‌ها و دامپروری‌های استان شناسایی شوند گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید برای آن چاره اندیشی درستی صورت گیرد، ساماندهی سیستم توزیع و نظارت کالا بویژه کالا‌های اساسی است.

 

عبداللهی گفت: می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها جهت طراحی برنامه‌ای جامع، بهره برد.

وی افزود: باید تعاونی‌های خوشنامی که در گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه تنظیم بازار و عرضه کالا داشتند را شناسایی کنیم و با رفع موانع، آنها را احیا کنیم. 

 

وی افزود: باید ظرفیت‌های تولید گوشت در استان احصا شود و برای احیا واحد‌های راکد در این بخش اقدام کنیم. 

 

عبداللهی گفت: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۱ مرغداری استان به تولید بازگشتند و باید این روند را با قدرت بیشتری در سال جدید تداوم بخشیم.

 

وی افزود: تمام دام های سبک وسنگین از مرحله پروار بندی تا کشتار بصورت هوشمند رصد وکنترل می شود  این اقدام با هدف جلوگیری از خروج دام زنده از استان با هدف تامین گوشت قرمز مصرفی مورد نیاز مردم استان انجام می شود.

 

استاندار البرز در ادامه با اشاره به  نرخ مصوب  میوه های شب عید گفت: هزار و ۶۰۰ تن میوه دولتی شب عید با نرخ مصوب هر کیلو پرتغال ۱۹ هزار تومان وسیب درختی ۳۱ هزار تومان و خرما ۹۰ هزار تومان در ۹۳ غرفه تا پایان تعطیلات نوروز عرضه می شود.



منبع