انتخابات در ۱۴ منطقه شهری کرج محله محور برگزار می شود
انتخابات در ۱۴ منطقه شهری کرج محله محور برگزار می شود
فرماندار ویژه کرج گفت: انتخابات شهرستان کرج امسال با هماهنگی های شورای نگهبان و هیات اجرایی، به صورت محله محور در ۱۰ منطقه شهری و چهار منطقه در شهرهای اقماری بعنوان مراکز پشتیبانی برگزار می شود.

به گزارش نوژان نیوز،یحیی رمضانی” در همایش تبیین قانون و دستورالعمل تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ۹۹۲ حوزه اخذ رای پیش بینی شده است .

وی بیان کرد: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای ۷۴۱ شعبه در شهرستان کرج، ۲۰۳ حوزه در فردیس، مابقی در شهرستان های اشتهارد و بخش آسارا پیش بینی شده است.

رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: ۳۸۹ شعبه اخذ رای در مساجد و حسینه ها، ۳۱۶ شعبه در مدارس مهیا و آماده سازی شده است.

فرماندار ویژه کرج در ادامه و در جمع نامزدهای نمایندگی مجلس یادآورشد: بیش از ۱۲ هزار نفر تیم توانمندسازی شده و آموزش دیده انتخابات کرج را برگزار خواهند کرد و تا اکنون با درایت شخص استاندار البرزمرحله به مرحله فرایندهای قانونی انتخابات پیش می رود.

رمضانی گفت: شور و نشاط انتخاباتی در راستای قانون باشد و مجریان برگزاری انتخابات نیز امانت داری رای مردم هستند که به امید خدا حضور حداکثری در انتخابات شهرستان کرج و استان البرز را شاهد باشیم.

 

امیدآفرینی محور تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس باشد

رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد گفت: نامزدهای انتخاباتی که به مرحله رقابت راه یافته اند ، راهبردهای مقام معظم رهبری و امیدآفرینی در راستای اجرای مر قانون را محور تبلیغات خود در شهرها و روستاها قرار دهند.

وی افزود : هر کسی که عزت می خواهد باید بندگی کند و هرکسی اطاعت از ولی امر مسلمین را داشته باشد برکت مند خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه محوریت، ولایت است، امیدآفرینی و دوری از یاس و ناامیدی را ملاک عمل همگان عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم و یأس و ناامیدی در بین ما معنایی نخواهد داشت چرا که امیدآفرینی رسالت یک حکمرانی قوی و آینده نگر است.

فرماندار کرج بیان کرد: خصلت یک جامعه پیشرفته امید است و امیدواری، اعتماد بنفس، خوش بینی به آینده،علاقمندی به پیشرفت و معنویت، کمال اخلاق و تحکیم بنیان خانواده باید محوریت امور باشد.

وی افزود: روحیه توکل به خدا، همدلی و همراهی، تزریق امیدصادق به جامعه، بهره گیری وحفظ نیروهای مخلص و جهادی و نکوداشت شاخص های عرصه جهاد و شهادت همچون مکتب حاج قاسم باید در جامعه نشر و تسری یابد.

فرماندار کرج در ادامه با تبیین شاخص های واجدین شرایط رأی در شهرستان کرج شیوه های تبلیغات امیدآفرین را مطابق با مر قانون تشریح کرد و گفت: بخشداری آسارا نیز مستقل فرایند اجرایی برای برگزاری انتخابات را انجام خواهد داد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.