۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان البرز اضافه شد
۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان البرز اضافه شد
استاندار البرز اعلام کرد: امسال با تکمیل مراکز درمانی جدید ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه شده است.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست شورای اداری شهرستان چهارباغ با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، افزود: تا پایان کار دولت سیزدهم این تعداد به یک هزار و ۵۰۰ تخت می رسد.

وی بیان کرد: باید روایتگر و تبیین کننده دستاوردهای مهم نظام و انقلاب اسلامی باشیم و عظمت و شکوه این انقلاب که مرهون خواست و اراده مردم است، به جهانیان نشان دهند.

عبداللهی  گفت: هر چند مشکلات و مسایل مختلفی وجود دارد اما برنامه های دولت و به تبع استان نیز شتابان در حال حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی کشور است.

 

فرآیندهای اداری کوتاه شود

استاندار البرز افزود: دستگاه های اجرایی البرز با کوتاه کردن فرآیند های اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

وی گفت: اگر با هدف حل مشکلات مردم و کسب رضای خداوند متعال کاری را انجام دهیم، هرگز مواخذه نمی شویم.

استاندار البرز افزود: حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم قدم برمی دارند.

وی گفت: باید بر روی اولویت های شهرستان با توجه به مطالبه و نیاز مردم متمرکز شوید و با توجه به اهمیت نسبت به حل موانع اقدام شود.

عبداللهی افزود: در شهرستان چهارباغ هفت محله محروم شناسایی شده و باید هر سال بیش از ۱۰ کار ویژه برای این محله ها در دستور کار قرار گیرد، به نوعی که برای مردم ملموس باشد.

وی گفت: احداث و ایجاد گلخانه ها در اراضی فاقد سند نیز بلامانع است و اخذ مجوز و پروانه تاسیس نیز در خلال و روند راه اندازی گلخانه دنبال شود.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی از مشکلات است گریبان گیر البرز است

استاندار البرز افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر استان شده بنابراین با راه اندازی گلخانه ها می توان این روند را کنترل کرد.

وی گفت: در شهرستان چهارباغ این ظرفیت وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود و مسوولان شهرستان باید برای این امر اقدام و برنامه ریزی کنند.

عبداللهی افزود: طی ۲سال اخیر تحولات بزرگی در تقویت زیرساخت ها و سرانه ها صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

استاندار البرز افزود: برای نیل به شاخص کشوری ساخت یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در برنامه کاری البرز قرار دادیم و تاکنون ۱۰۰ مدرسه آنها محقق شده است.

وی گفت: قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شده و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرائم از جمله آن است، الگوی کشور شد.

همه مکلف به ایجاد بستر برای حضور پرشور مردم در انتخابات هستند

عبداللهی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و هر کدام از ما مکلف و موظف به ایجاد بسترهای حضور پرشور مردم هستیم.

وی گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات مظهر قدرت و قوت جمهوری اسلامی است و هر چه حضور مردم پرشور تر باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

استاندار البرز افزود: انتخابات پیش رو عرصه ای است که باید وحدت و انسجام خود در صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.