بازدید مدیریت شهری چهارباغ از کاشت نهال در بلوار امام خمینی (ره) چهارباغ کرج
بازدید مدیریت شهری چهارباغ از کاشت نهال در بلوار امام خمینی (ره) چهارباغ کرج
اعضای شورای شهر و شهردار چهارباغ با همراهی مسئول فضای سبز شهرداری از مراحل کاشت نهال در بلوار امام خمینی ره چهارباغ بازدید کردند.

به گزارش نوژان نیوز، مهندس افشاری نیا نائب رئیس شورای اسلامی شهر ، مهندس خیری عضو شورای اسلامی شهر، دکتر رستمی عضو شورای اسلامی شهر ، مهندس فرهمند سخنگوی شورای اسلامی شهر و مهندس موسوی شهردار چهارباغ از مراحل کاشت نهال که در بلوار امام خمینی ره درحال اجراست، بازدید کردند.

موسوی شهردار چهارباغ امروز در حاشیه بازدید میدانی از روند اجرای عملیات کاشت نهال در بلوار امام خمینی ره اظهار داشت: در راستای توسعه فضاهای سبز شهری و رفاه حال شهروندان کاشت نهال توسط واحد فضای سبز درحال انجام است.

وی افزود: این اقدامات با هدف زیبایی بصری و طراوت بخشیدن محیط شهری با شروع فصل کاشت در سطح منطقه در حال انجام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: کاشت نهال در سطح بلوارها و میادین سطح شهر بمنظور تغییر چهره و تغییر رنگ در فضای سبز می باشد و امیدواریم که شهروندان در حفظ و نگهداری آنها کوشا و کمال همکاری را با شهرداری داشته باشند.

شایان ذکر است” اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در بلوار امام خمینی ره ضمن تقدیر و تشکر از مهندس موسوی شهردار و کارکنان فضای سبز ، از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی اقدامات فوق الذکر قرار گرفته و نسبت به اجرا و نظارت کامل بر نحوه اجرای عملیات کاشت نهال در چهارباغ و نواحی تاکید نمودند.

این عملیات که از سوی حوزه فضای سبز شهرداری چهارباغ به منظور زیباسازی و جلوه بخشیدن به ورودی های شهر مشرف به مسیرهای مورد استفاده مسافرین و گردشگران عملیاتی شده، با کاشت ۳۰۰۰ هزار اصله نهال سرو شیراز و کاج سیاه در حال انجام می باشد.