البرز رتبه چهارم کشوری را در مناسب سازی معابر کسب کرد
البرز رتبه چهارم کشوری را در مناسب سازی معابر کسب کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور طی سال جاری، این استان رتبه چهارم کشوری را در اجرای طرح های مناسبت سازی معابر برای معلولان کسب کرد.

به گزارش نوژان نیوز،احمد افضلی” در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان البرز افزود: این مهم بیانگر آن است که تمام دستگاه‌ های اجرایی استان فعالیت موثری در این زمینه داشتند که امیدواریم با تداوم این روند شاهد کسب رتبه نخست کشوری باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مقوله مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان البرز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست در اعتبارات مرتبط با تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری، اولویت مناسب سازی را مدنظر قرار دهند تا مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به اجرایی شدن مصوبات این ستاد اقدام کنند.

رفع مسایل و مشکلات فنی پروژه ها، معابر، راه ها بویژه اختلاف ارتفاع طرح های عمومی از جمله مواردی بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به آن اشاره کرد.

افضلی یادآور شد: از شهرداران و روسای بانک های استان انتظار می رود نسبت به مناسب سازی اماکن خود اقدام کنند که دراین زمینه فرمانداران شهرستان های استان نیز مکلف هستند علاوه بر برگزاری نشست های منظم شهرستانی، در جلسات آینده ستاد گزارش اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان های استان را ارایه دهند.

تشکیل تیم نظارت و بازرسی بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر نکاتی بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به آن اشاره کرد و گفت: احکام اعضای ستاد مناسب سازی بزودی صادر می شود در این راستا امیدواریم با تشکیل تیم نظارت و بازرسی استان در حوزه مناسب سازی شاهد اقدامات لازم در سطح شهرستان های استان باشیم.