بانکها روند اعطای تسهیلات راه اندازی گلخانه ای در البرز را شتاب بخشند
بانکها روند اعطای تسهیلات راه اندازی گلخانه ای در البرز را شتاب بخشند
استاندار البرز بر شتاب بخشی در روند اعطای تسهیلات راه اندازی گلخانه ها در استان تاکید کرد و از بانک ها خواست همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست شورای هماهنگی بانک های استان البرز افزود: همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان باید فعالیت های امور بانکی خود را به داخل استان انتقال دهند و در ازای آن خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان تسهیلات از سوی ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: این بخش باید با حساسیت ویژه ای دنبال شود چراکه جامعه هدف، افرادی نیازمند و کم بضاعت هستند که گاهی ارایه این تسهیلات مسیر زندگی آنها را تغییر می‌دهد و به توانمندسازی این قشر کمک می‌کند.

وی یادآور شد: سپرده گذاری مردم در بانک های خصوصی تکلیف بزرگی به دوش مدیران بانک ها می گذارد چراکه باید با اعطای تسهیلات و مشارکت های اجتماعی، پاسخگوی اعتماد و تعامل مردم باشند.

عبداللهی گفت: ارایه تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، اشتغال و فرزندآوری از سوی بانک ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چون بر این اساس برنامه ریزی شده و عدم تحقق آنها به اهداف و سیاست های کلان کشور لطمه وارد می کند.

استاندار البرز یادآور شد: اعطای تسهیلات بر مبنا و متناسب با میزان سپرده گذاری ها در استان یک ضرورت است و هیچ بهانه ای را برای کوتاهی در این زمینه نمی پذیریم.