یک هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت دانش آموزان استثنایی البرز نیازمند توجه ویژه هستند
یک هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت دانش آموزان استثنایی البرز نیازمند توجه ویژه هستند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: یک هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت دانش آموزان استثنایی این استان به دلیل نامساعد بودن وضعیت معیشتی والدین نیازمند توجه ویژه هستند.

به گزارش نوژان نیوز،احمد افضلی” در نشست شورای ترافیک البرز افزود: جمعیت دانش آموزان استثنایی استان یک هزار و ۹۰۰ نفر هستند که همکاری با خانواده های آنان از جمله مصوبات شورای ترافیک استان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه مشکلات بخشی از این خانواده ها در خصوص حمل و نقل که در شهرهای البرز مستقر هستند، برطرف شده اما شهرداری های کرج و فردیس همچنان نسبت به این مهم اقدامی انجام نداده اند.

افضلی افزود: بیشترین تعداد این دانش آموزان با آماری در حدود ۵۷۹ نفر در کلانشهر کرج مستقر هستند که با تعامل میان شورا و شهرداری انتظار می رود بر اساس ابلاغ آیین نامه جدید نسبت به تامین هزینه سرویس مدارس اقدام لازم صورت پذیرد.

وی از شهرداری های کرج و فردیس خواستار پیش بینی اعتبار در متمم بودجه شد و گفت: از اعضای شورای شهرهای کرج و فردیس انتظار می رود در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا از ترک تحصیل این دانش آموزان که هر روز به آمار آن به دلیل عدم تمکن مالی خانواده ها افزوده می شود، جلوگیری بعمل آید.

تقدیر از پلیس راهور در خصوص برگزاری رزمایش زمستانی پلیس و همچنین تاکید بر رفع نقاط حادثه خیر درون شهری کرج از سوی شهرداری از دیگر موضوعات مهم نشست شورای ترافیک استان البرز بود که از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مورد توجه قرار گرفت.