ساخت و نگهداری یادمان های شهدا مطالبه مردم است
ساخت و نگهداری یادمان های شهدا مطالبه مردم است
استاندار البرز با بیان اینکه ساخت و نگهداری یادمان های شهدا مطالبه مردم است از دستگاههای اجرایی خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل یادمان های شهدای استان اقدام کنند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست هماهنگی برای تشییع پیکر های مطهر۶ شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس درالبرز گفت: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند چرا که به واسطه جانفشانی ها و خون پاک این عزیزان ما امروز در امنیت و آرامش، کار و زندگی می کنیم.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به اهمیت تکریم شهدا و مطالبه مردم از ظرفیت های مردمی در محله های مختلف برای رسیدگی و نگهداری از یادمان های شهدای والامقام استفاده شود.
وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر های مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در کرج تشییع می شود که دراین زمینه برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده است.

استاندار البرز گفت: اطلاع رسانی به مردم، راه اندازی موکب ها و هیات های عزاداری از مواردی است که باید دستگاه های اجرایی در این بخش به آنها بپردازند.

پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس از عصر روز دوشنبه هفته جاری میهمان مردم استان البرز هستند و ورود این پیکرهای پاک با استقبال اقشار مختلف مردم از آنها همراه شده است.