انتشار نماهنگ “طلوع زندگی” در اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان
انتشار نماهنگ “طلوع زندگی” در اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تولید و انتشار نماهنگ طلوع زندگی به مناسبت اولین سالگرد شهید سید روح الله عجمیان خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، امیر اشتری ضمن اشاره به جایگاه ویژه شهدا و لزوم گرامیداشت یاد و نام این سرمایه‌های ملی به ویژه شهدای مدافع امنیت، اظهار کرد: در عصر حاضر پرداختن به موضوع شهدای والامقام با زبان هنر می‌تواند تأثیرگذاری بسزایی در بین جامعه داشته باشد و تولید آثار هنری فاخر نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از طرفی نکوداشت یاد شهدا و خانواده های‌ایشان مؤثر خواهد بود.

وی بیان داشت: به مناسبت اولین سالگرد شهید مدافع امنیت البرزی سید روح الله عجمیان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت، نماهنگ “طلوع زندگی” را تولید و در ایام سالگرد شهید عجمیان منتشر کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: این نماهنگ با مفهومی احساسی و عاشقانه از نگاه مادر معزز شهید ساخته شده و به ابعاد ارتباط صمیمی سید روح الله عجمیان با خانواده و همچنین نحوه شهادت‌ ایشان می‌پردازد.

اشتری گفت: تولید نماهنگ ماندگار و زیبای طلوع زندگی گام مهم و متفاوتی در تولید آثار با کیفیت هنری و فرهنگی بوده و در ارتقای جایگاه هنر برای پرداختن به موضوعات ملی و مذهبی نیز تأثیر خواهد داشت.

برای دیدن نماهنگ طلوع زندگی اینجا را کلیک کنید