شهرک های صنعتی البرز همچنان نیازمند نیرو هستند
شهرک های صنعتی البرز همچنان نیازمند نیرو هستند
استاندار البرز گفت: شهرک های صنعتی استان همچنان به‌شدت نیازمند نیروهای متخصص و کارگران ساده هستند و از سوی دیگر با جمعی بسیاری از متقاضیان شغل مواجه هستیم.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست قرارگاه اشتغال استان البرز بر ضرورت ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه مربوطه تاکید کرد و افزود: باید با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را حل کنیم.

وی تاکید کرد : تمام مدیران استان البرز باید در زمان مقرر نسبت به تکمیل تعهدات خود در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدام کنند.

استاندار البرز از بانک های استان خواست تا روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به‌ویژه مشاغل خانگی و توانمند سازی افراد کم برخوردار را تسریع کنند.

عبداللهی افزود: تمام دستگاه های مسوول باید از روند اقدامات خود در جهت مهارت آموزی فارغ‌التحصیلان، ایجاد دفاتر کاریابی در شهرک های صنعتی، آشنایی دانشجویان از طریق حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی را گزارش دهند.

وی گفت: باید در این زمینه نقاط ضعف احصا و رفع و نقاط قوت شناسایی، تقویت و اطلاع رسانی شود.

عبداللهی افزود: تداوم و سرعت بخشی به کاهش نرخ بیکاری در استان یک هدف بزرگ است که با هم افزایی، تعامل و وحدت بین مسوولان محقق خواهد شد.