۸۵ مصوبه اجرایی برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه تصویب شد
۸۵ مصوبه اجرایی برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه تصویب شد
استاندار اصفهان گفت: ۸۵ مصوبه اجرایی برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه تصویب شد و مجموع این مصوبات سبب می‌شود مسائل و مشکلات مردم این شهرستان کاهش یابد.

به گزارش نوژان نیوز، سیدرضا مرتضوی در پایان جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان جرقویه در فرمانداری این شهرستان افزود: ۸۵ مصوبه در حوزه‌های زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و برخی موضوعات دیگر در بیست و چهارمین سفر شهرستانی برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه تصویب شد.

وی ادامه داد: سفر شورای اداری استان به شهرستان جرقویه که بیست و چهارمین سفر شهرستانی بود، پیش از طلوع خورشید آغاز شد و از لحظات ابتدایی سفر با حضور در پروژه‌ها، شهرها و روستاهای مختلف شهرستان طرح‌های توسعه محور و مهم شهرستان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برخی موارد که نیازمند پیگیری فوری بود، در محل پروژه‌ها به صورت ویژه مورد رَصَد و بررسی قرار گرفت و همزمان حوزه معاونت اقتصادی استان جلسه و نشستی را با فعالان اقتصادی شهرستان برگزار کرد که در این حوزه نیز به مصوبات قابل توجهی دست یافتیم.

وی یادآور شد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز روز گذشته نشستی را از بعدازظهر تا پاسی از شب با بخشداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان برگزار کردند که در این جلسه نیز برای بخش‌های زیرساختی و خدماتی شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد و به عنوان مثال ۳۰۰ میلیارد ریال مصوبه برای رفع و کاهش مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان اختصاص یافت.

استاندار اصفهان تصریح کرد:ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم برای مسوولین استان پر اهمیت است و امروز نزدیک به ۲ ساعت، برای ملاقات بدون واسطه با مردم اختصاص یافت و امیدواریم با اجرای مصوبات این سفر زنگ شروع حرکت‌های جدی برای رشد و توسعه شهرستان نواخته شود.

وی ادامه داد: در بخش‌های آموزشی و ورزشی شهرستان نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان سعی شد توازن مناسبی از امکانات آموزشی و ورزشی در سطح شهرستان برقرار شود.

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان در بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی شورای اداری استان از صبح امروز ضمن بازدید از مجموعه ۹۶ واحدی مسکن روستایی به مقام شامخ شهیدان شهرستان ادای احترام کردند. کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن حسن آباد و بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن محمدآباد، بازدید از شهرک مسکونی محرومین گیوان، دیدار با فعالان اقتصادی شهرستان و همچنین نشستی با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جرقویه از دیگر برنامه‌های صبح و بعد از ظهر امروز استاندار اصفهان در شهرستان جرقویه بود.

شهرستان جرقویه که درجنوب شرق اصفهان واقع است، تیر ۱۴۰۰ با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا