۲۷ هزارو۵۰۰ تبعه خارجی در البرز مشغول به تحصیل شدند
۲۷ هزارو۵۰۰ تبعه خارجی در البرز مشغول به تحصیل شدند
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ۲۶ هزار دانش آموز و یک هزارو ۵۰۰ دانشجو تبعه خارجی در سال تحصیلی جدید در این استان فراهم شده است.

به گزارش نوژان نیوز،سیروس دهقان شیری” در همایش وحدت اسلامی اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته وحدت افزود: امیدواریم روزی در سایه وحدت بتوانیم به همه اهداف اسلام دست یابیم.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی اداره کل اتباع استان البرز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب گفت: تاسیس دانشکده بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی کرج، توزیع چهارهزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی درسال گذشته، توزیع یک هزار و ۳۰۰ تبلت آموزشی بین دانش اموزان کم بضاعت از جمله اقدامات است.

دهقان شیری بیان کرد: همچنین امسال ۹ هزار بسته آموزشی آماده تحویل به دانش آموزان خارجی مقیم البرز شده است.

وی یاد آورشد: ساخت خانه بهداشت چندمنظوره در شهرک وحدت، واگذاری یک دستگاه آمبولانس به اورژانس استان، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان چهارباغ، اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت، برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی، برگزاری دوره های سوادآموزی برای یک هزار نفر از افراد بی سواد، حضور و شرکت در مراسما و مناسبت های دینی و مذهبی اهل تسنن و تشیع از دیگر اقدامات انجام شده برای اتباع است.

درهمایش بزرگ “وحدت اسلامی اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز تعداد زیادی از علما، ریش سفیدان ، معتمدین و نخبگان و جوانان شیعه و سنی استان در سالن همایش مجتمع فرهنگی میلاد کرج گردهم آمدند.