۲۰۸ کلاس درسی با کار جهادی، و مشارکت فعالانه خیرین آماده شد
۲۰۸ کلاس درسی با کار جهادی، و مشارکت فعالانه خیرین آماده شد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: امسال ۱۹ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی با ۲۰۸ کلاس درس به متراژ ۲۸ هزار مترمربع با کار جهادی، و مشارکت فعالانه خیرین آماده شد تا مهر پر نشاطی را برای دانش آموزان استان به ارمغان آورد.

به گزارش نوژان نیوز،محسن پور گلیان” در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز به مناسبت هفته گرامیداشت دولت افزود: در کنار همه این فعالیت ها گروه های جهادی مختلف از جمله بسیج دانشجویی ، دانش آموزی و بسیج فرهنگیان فرهنگیان در کنار اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس طرح شهید عجمیان ،تعمیر، بازسازی و شاداب سازی مدارس استان البرز تحت عنوان ” طرح شهید عجمیان ” رقم زدند تا مهری پرنشاط را برای دانش آموزان به همراه آورند .

وی یاد آورشد: تمام پروژه های اداره کل نوسازی مدارس البرز جدید بوده و ظرفیت خوبی برای توسعه فضاهای آموزشی به شمار می رود .

پورگلیان اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها شاهد کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس ها و افزاش نسبی سرانه فضای آموزشی در استان البرز خواهیم بود .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: جاذبه های البرز موجب شده که این استان بالاترین میزان مهاجرت پذیری در کشور داشته باشد بطوریکه کلاس های درس این استان نیز جزو متراکم ترین کلاس های درس در کشور است و تعداد مدارس ۲ نوبتی البرز در سطح کشور بالا است.

وی اضافه کرد: نسبت اعتبارات به نیازهای آموزشی نسبتی فاصله داری است که باید اقدامات موثر برای کاهش این فاصله داشت که دراین زمینه مشکلات زمین باید مرتفع شود .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: در شهرستان های فردیس و کرج با مشکلات جدی تر در بحث تراکم دانش آموزی مواجه هستیم بنابراین درتلاش هستیم با بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود به ویژه خیرین اقدامات موثرتری را داشته باشیم .