۱۰ پروژه اولویت دار فضای سبز کرج به بهره‌برداری می‌رسد
۱۰ پروژه اولویت دار فضای سبز کرج به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اولویت‌دار فضای سبز تسریع خواهد شد.

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عاقلی در جلسه بررسی و پایش پروژه‌های اولویت دار، بر تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اولویت دار فضای سبز تأکید کرد و گفت: این پروژه‌ها در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان است بنابراین باید این پروژه‌ها در زمان و موعد مقرر به اتمام و بهره‌برداری برسند.

وی افزود: فاز دوم پروژه پاکرود با اتصال به میدان تاریخی کرج باید تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار داشت: پروژه‌ها می‌بایست مطابق با جدول زمان‌بندی اعلام شده تکمیل شود و مدیران چنانچه نسبت به برنامه زمانی عقب هستند با تعریف شیفت‌های کاری مختلف در جهت دستیابی به نتایج مطلوب برنامه‌ریزی داشته باشند.

عاقلی با بیان اینکه ۱۰ پروژه اولویت دار و مهم فضای سبز کرج تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: پروژه احداث تصفیه‌خانه محلی کرج در خط چهار حصار با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و تنها عملیات لوله‌گذاری و نصب تأسیسات مکانیکی و برقی آن باید انجام شود.

وی با بیان اینکه پارک ولیعصر (عج) در محله آق تپه تا ۲۲ بهمن در مدار خدمت‌رسانی شهروندان قرارخواهد گرفت، بیان کرد: احداث پارک مادر و کودک و کوهرج ۳ در باغستان، پارک نبوت، پارک سالمندان و باغ محمد شهر از دیگر پروژه‌های اولویت دار سازمان است که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: پروژه‌های تحولات مرتبط با فضای سبز باید منجر به کسب رضایت‌مندی حداکثری شهروندان شود و به شکل ملموسی در سطح مناطق ۱۰‌گانه دیده شود.

عاقلی در پایان با بیان اینکه مسئولین باید عملکرد تمامی پروژهای زیر مجموعه خود را به صورت مستمر رصد و ارزیابی کنند، گفت: با توجه به گستره وسیع و مختلف خدمات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به شهر و شهروندان و ارتباط مستمر و مستقیم با آنان، باید تلاش کنیم تا پایان سال تحولات خوبی را در سطح شهر کرج رقم بزنیم.