کنترل عملکرد نازل‌های سوخت مایع توسط اداره کل استاندارد البرز
کنترل عملکرد نازل‌های سوخت مایع توسط اداره کل استاندارد البرز
سرپرست اداره کل استاندارد البرز گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع از نظر حجم فروش و از طریق آزمون مورد پایش قرار می‌گیرند.

به گزارش نوژان نیوز، محمد آئینی با توصیه به شهروندان البرزی گفت: هنگام سوخت‌گیری، به بر چسب صحت عملکرد نصب شده و تاریخ اعتبار آن روی دستگاه مربوط به نازل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع باید توجه شود.

این مقام مسوول گفت: سالیانه در دو نوبت از نازل‌های سوخت مایع آزمون به‌عمل می‌آید و این کنترل از طریق آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران صورت می‌پذیرد که در صورت وجود خطا و نقص فنی، نازل مربوطه از چرخه بهره‌برداری خارج و پس از رفع ایراد فنی، آزمون مجدد انجام و در صورت تایید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: در سال جاری از ۸۴ جایگاه تعداد ۱۳۰۰ نازل مورد آزمون قرار گرفته و عدم انطباق نداشته و اقدامات لازم نسبت به انجام آزمون نوبت بعدی صورت پذیرفته است. همچنین به منظور خدمت رسانی به کلیه عموم جامعه و در صورت شکایت و اعتراض، به سامانه رسیدگی به شکایات/اعتراضات از طریق آدرس الکترونیکی https://alborz.inso.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۶۰۷۰۰۰ – ۰۲۶ تماس حاصل فرمایید.