کسب رتبه برتر نماز توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در اجلاس استانی نماز البرز
کسب رتبه برتر نماز توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در اجلاس استانی نماز البرز
در اجلاس استانی نماز البرز از اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بخاطر کسب رتبه برتر تعالی فرهنگ نماز دستگاه های اجرایی استان تقدیر به عمل آمد .

به گزارش نوژان نیوز، اجلاس استانی نماز با موضوع «تمرکز بر نسل نو» در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج با حضور”حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی»” برگزار شد و در طی این مراسم مجتبی عبدالهی استاندار البرز با اهدای تندیس و  لوح سپاس به اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از کسب “رتبه برتر تعالی فرهنگ نماز” توسط این اداره کل  تقدیر نمود.

در متن این لوح  آمده است :
بسمه تعالی
الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ آتَوُا الزَّکاهَ
جناب آقای اصغر بیات
مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
سلام علیکم
اقامه نماز نشانه حکومت صالحان و نویدبخش نشر و ترویج پاکی و مهربانی در جامعه اسلامی است. رسالتی که خداوند بر عهده همه مدیران و سیاست گذاران میهن عزیزمان قرار داده، توسعه فرهنگ و پایبند نمودن همگان به آن است، که این مهم تنها با برنامه ریزی صحیح و هدفمند در همه حوزه ها امکان پذیر خواهد بود .
نظر به این که هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان ، عملکرد آن اداره کل در سال ۱۴۰۱ را در بین دستگاه های اجرایی استان شایسته تقدیر ویژه می داند، بدیهی است احراز رتبه برتر حاکی از تلاش همکاران خدوم آن دستگاه در تعالی فرهنگ نماز می باشد. اینجانب این موفقیت ارزشمند را به مدیریت، شورای اقامه نماز، دبیر، امام جماعت و سایر همکاران فعال در حوزه ترویج اقامه نماز تبریک گفته و این لوح سپاس به جنابعالی اهدا می گردد و برای همه خدمتگزاران به آستانه رفیع نماز و عبادت آرزوی توفیق می نمایم .
مجتبی عبدالهی
استاندار البرز