کاهش زمان حرکت قطارهای مترو برنامه اولویت دار البرز است
کاهش زمان حرکت قطارهای مترو برنامه اولویت دار البرز است
استاندار البرز با اشاره به ضرورت استفاده همگانی از وسایل نقلیه عمومی ایمن اعلام کرد: کاهش زمان حرکت قطارهای مترو از مهمترین برنامه های استان در آینده نزدیک است.

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبداللهی در آیین بهره برداری از ایستگاه قطار شهری شهید فخری زاده شهرجدید مهستان استان البرز افزود: توسعه مترو و کاهش زمان سفر به عنوان برنامه مهم استان با جدیت دنبال خواهد شد.

استاندار البرز افزود: امید است با تلاش هایی که صورت گرفته روز به روز شاهد ارتقای خدمات به مردم در حوزه های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: ایستگاه متروی شهید فخری زاده(ایستگاه ماموت سابق) در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه های قطار تهران_کرج_هشتگرد به بهره‌برداری رسید.

عبداللهی گفت: یکی از شاخصه های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است از این رو باید به این مولفه مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیرعامل مترو تهران، خط متروی کرج_ مهستان تحویل تهران داده شد و مقرر شد مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و امثال آن را رسیدگی و برطرف کنند.

استاندار البرز گفت : راه اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع کیفیت تر دنبال می شود.

همچنین با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی بوستان جوان به مساحت هشت هزار ۷۸۰ متر مربع در شهر جدید مهستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.