پویش مشق احسان با توزیع ۶ هزار بسته تحصیلی در البرز
پویش مشق احسان با توزیع ۶ هزار بسته تحصیلی در البرز
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی توزیع ۶ هزار بسته تحصیلی در مناطق کم برخوردار استان البرز آغاز شد.

به گزارش نوژان نیوز،  «سید مهدی میرغفاری» با اشاره به مسأله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و متناسب بودن پویش ها با نیازهای روز جامعه افزود: پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این بسته های تحصیلی شامل کیف، دفترهای مختلف، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، لیوان و جامدادی به ارزش ریالی هر بسته حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که با مشارکت گروه های جهادی ، مراکز خیریه و مساجد بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان در حال توزیع است.

وی به راه های مشارکت در این حرکت مردمی و خیرخواهانه اشاره کرد و گفت: مردم خیرخواه در صورت تمایل می توانند از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR و یا کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این امر خداپسندانه کمک کنند.

وی همچنین به نحوه شناسایی دانش آموزان درمناطق کم برخودار اشاره کرد و افزود: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه های جهادی ، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط آن ها با مدارش شناسایی و معرفی می شوند تا از این خدمات بهره مند شوند.