پلیس برای حفظ جان مردم از خود هزینه می‌کند
پلیس برای حفظ جان مردم از خود هزینه می‌کند

به گزارش نوژان نیوز، سردار احمدرضا رادان در هفتمین رزمایش پلیس بزرگراه کشور اظهارکرد: در این مرحله طرح، ١٨٠ دستگاه خودرو پلیس برای بزرگراه های ١٢ استان تحویل می شود و برنامه ریزی برای تحویل ۴۵۰ تا ۶۰۰ دستگاه خودروی جدید برای ورود به بزرگراه های کشور صورت گرفته است. وی با بیان اینکه پلیس […]

به گزارش نوژان نیوز، سردار احمدرضا رادان در هفتمین رزمایش پلیس بزرگراه کشور اظهارکرد: در این مرحله طرح، ١٨٠ دستگاه خودرو پلیس برای بزرگراه های ١٢ استان تحویل می شود و برنامه ریزی برای تحویل ۴۵۰ تا ۶۰۰ دستگاه خودروی جدید برای ورود به بزرگراه های کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور می تواند ویترین پایش کشور باشد، تاکید کرد: افزایش خدمت رسانی به مردم و نتایج موثر آن نشان می دهد که باید سال بعد این خدمات افزایش یابد و این بالاترین دستاورد و افتخار برای پلیس است.

سردار رادان حفظ جان مردم را حفاظت از سرمایه انسانی برشمرد و گفت: در کنار حفظ جان مردم ارتقای سرمایه اجتماعی دیگر وظیفه و اولویت پلیس است که باید به آن افتخار کنیم، طبیعی است مردم قانون و رعایت آن را دوست دارند.

وی افزود: بیش از ٩٠ درصد مخاطبین پلیس در جاده ها قانون را رعایت می کنند و حفظ قانون را برای خود واجب الاجرا می دانند و پلیس باید با درصد اندک بی نظم کنندگان و خاطیان قانون با قاطعیت برخورد کند.

در حاشیه این رزمایش نخستین مرکز پاسخگویی پلیس راهور فراجا افتتاح شد.این مرکز باهدف پاسخگویی به مسائل و خدمات پلیس راهور راه اندازی شده است که به صورت ٢۴ ساعته جوابگوی نیاز مردم و متقاضیان خواهد بود .همچنین افتتاح ١٣ پایگاه پلیس راه در ١٣ استان از دیگر برنامه امروز فرمانده انتظامی کشور است.

کاهش ۵٠ درصدی تصادفات و حوادث جاده‌ای با برنامه هدفمند

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز پلیس راهور پیشتاز هوشمندسازی و توسعه پلیس تخصصی است، گفت: باید با برنامه هدفمند ۵٠ درصد تصادفات و حوادث جاده ای کاهش یابد.

وی افزود: با رسیدن و دست یابی به این هدف می توان در کاهش آسیب های اجتماعی، معلولیت، خسارات مالی، بی سرپرست شدن کودکان و بسیاری از اتفاقات تلخ دیگر جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تمرکز سازمانی تاکید کرد و گفت: مردم به جد از سردرگمی در خدمات پلیس رضایت نخواهند داشت و تمرکز و ارتباط مستقیم اجزای مختلف پلیس می تواند در جلب رضایت مردم تاثیرگذار باشد.

سردار رادان اظهارداشت: دولت و مجلس قول دادند در ارتقای پلیس کمک کنند. دولت همراه پلیس است و این مسئله به طور حتم بر امیدآفرینی و حفظ جان و امنیت مردم اثرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا