ورزشکاران البرزی موجب درخشش نام ایران در جهان شدند
ورزشکاران البرزی موجب درخشش نام ایران در جهان شدند
استاندار البرز با اشاره به کسب مدال های ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، گفت: ورزشکاران این استان موجب درخشش نام ایران در جهان شدند.

به گزارش نوژان نیوز، «مجتبی عبداللهی» در آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از ورزشکاران مدال آور البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال آوران میادین ورزشی اشاره کرد و افزود: شما ورزشکاران دل مقام معظم رهبری را خشنود کردید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف پهلوانان و قهرمانان توصیفات ارزشمندی داشتند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اشارات دقیقی برای ورزشکاران داشتند که هم به حجاب بانوی ورزشکار البرزی و هم بانویی که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت اشاره کردند که از مباهات و افتخارات ایران اسلامی و البرز شدند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به شعار ایران قوی نیز که باید ورزش قوی هم داشته باشیم اشاراتی داشتند که وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز باید در راستای تحقق فرمان ایشان برنامه ریزی دقیق، منسجم و سریع داشته باشند ضمن اینکه ما هم در این راستا اقدامات ویژه ای باید داشته باشیم.

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه بیشتر افرادی که قهرمان می شوند از خانواده های متوسط و ضعیف هستند که کار بسیار ارزشمندی است، افزود: این افراد با تمام سختی ها و مشکلاتی که در زندگی دارند به خودشان سختی می دهند و جایگاه های قهرمانی را در دنیا و کشور کسب می کنند که چیزی به جز از خودگذشتگی، فداکاری و ایمان راسخ نیست.

وی با اشاره به اینکه این افراد با توان و انرژی بالا خود را متقاعد کرده و با سختی در میادین ورزشی حضور می یابند، افزود: در این دوره از مسابقات باید توجه بیشتری به ورزشکاران کرده و این اتفاق بزرگ را پاس بداریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی را در البرز رقم بزنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در استان قرارگاه جوانان در راستای تامین مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان تشکیل شده است، اظهار کرد: باید توجه به مسکن، اشتغال، معیشت و ازدواج این جوانان داشته باشیم که در غیراینصورت کم لطفی ماست و باید تلاش کنیم خدمات این عزیزان را پاس بداریم.

وی با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت های ورزشی در البرز، گفت: بارها تاکید کرده ام که برای ساخت مجموعه های ورزشی، شهرداران و شوراها پروانه های بدون اخذ وجه به افرادی که مکان ورزشی می سازند بدهند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه سرانه های ورزشی باید به شدت در استان البرز افزایش یابد، افزود: ۱۲ سال است که مجموعه ورزشی انقلاب در حال ساخت است و با کندی پیش می رود و باید اراده کنیم تا این مجموعه در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری کامل برسد.

وی اضافه کرد: مجموعه ای هم برای توان خواهان داریم که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نیز تعدادی پروژه نیمه کار داریم که با کمک خیرین به اتمام برسد.

استاندار البرز به موضوع مناسب سازی معابر برای توان یابان و جانبازان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در البرز توجه زیادی به این موضوع نشده است که باید کاستی ها و کمبودها و کم کاری ها را بپذیریم و در راستای جبران این موضوع تلاش مضاعفی به خصوص توسط شهرداری ها انجام شود.

در پایان این مراسم از مدال آوران البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تجلیل بعمل آمد.