واحدهای صنفی جذب اتباع غیرمجاز به تعزیرات حکومتی البرز معرفی شدند
واحدهای صنفی جذب اتباع غیرمجاز به تعزیرات حکومتی البرز معرفی شدند
رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحد های صنفی ، گفت: امسال ۸۵ واحد صنفی جذب اتباع غیر مجاز در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش نوژان نیوز،مهدی سیاهوشی” اظهار کرد: از ابتدای طرح ویژه ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه تاکنون ۶۰۴ واحد صنفی بازدید شده و تعداد ۸۵ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شده و از به کارگیری این افراد در مشاغل مختلف جلوگیری می شود.

سیاهوشی بیان کرد: چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را به کار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد: روزانه گشت های ویژه با مشارکت فراجا و اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی واحدهای صنفی را بازدید و با تخلف بکارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج نیز پیش تر اعلام کرد که با تلاش های مسوولان امر ۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز طی ماه های اخیر در کرج جمع آوری و به کشورشان بازگردانده شدند.

” مهدی آقا براری ” افزود: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، جمع آوری اتباع بیگانه غیر مجاز در شهرستان کرج ادامه دارد و از تمام دستگاه های مربوطه از جمله صنوف و بخش صنعت تقاضای همکاری را داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد متکدیان و کودکان خیابانی در کلانشهر کرج اتباع خارجی هستند، گفت: طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در این شهرستان به اجرا درآمده است.