هنرمندان البرز در حمایت از مردم غزه آثار فاخر تولید کنند
هنرمندان البرز در حمایت از مردم غزه آثار فاخر تولید کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص در عرصه موسیقی سنتی و پاپ ، خواست تا در دفاع از کشتار مردم بی دفاع غزه آثار فاخر تولید کنند.

به گزارش نوژان نیوز، سعید جابری انصاری در جمع تعدادی از فعالان عرصه موسیقی به پیش بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص زوال رژیم صهیونیستی و تاکید دوباره این امر از سوی امام خامنه ای ولی امر مسلمین اشاره کرد و افزود: جنایات بی‌شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست‌ و سکوت جوامع بین المللی و خفت بار برخی دولت‌های مزدور جهان اسلام به شدت محکوم و وجدان بشریت جریحه‌دار شده‌ است .

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز ضمن دعوت از همه وجدان های بیدار در دفاع از غزه مظلوم و مردم ستمدیده و کشتار کودکان معصوم و زنان مظلوم ، از فعالان عرصه موسیقی سنتی و پاپ درخواست نمود تا با زبان هنر ، آثار فاخر تولید نموده و صدای گویای مردم مظلوم غزه در سراسر جهان برای جهانیان باشند .

وی از سرمایه گذارانی چون محسن رجب پور ، توتونچیان ، برادران حسین خانی وحاتم پور ، میلاد ماهان و خوانندگان محبوب و مطرح کشور در حوزه پاپ و سنتی خواست که کارزار زبان موسیقی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، به راه بیاندازند.

وی با بیان اینکه منتظر شنیدن نوای ” دایه دایه وقت جنگه ” هستیم، افزود: بچه های خواننده رپ ببینند کشتار کودکان را در غزه و برای جوانان عالم در نکوهش و سنگدلی رژیم غاصب اسراییلی بخوانند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: همانگونه که در کشور فعالان موسیقی با حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تولید و نشر آثار خود می پردازند امروز وجدان های بیدار در داخل و خارج کشور منتظر اقدام آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

جابری انصاری گفت: علاوه بر حضور فیزیکی در صحنه نبرد حق علیه باطل، بایستی کارزار های فرهنگی و هنری برای رساندن پیام مقاومت به دنیا و مظلومیت مردم فلسطین به راه بیافتد.