هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای و ویدیویی کشور در البرز برگزار می شود
هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای و ویدیویی کشور در البرز برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای و ویدیویی کشور آخر شهریور ماه جاری در سالن سیروس صابر این اداره کل برگزار می شود.

به گزارش نوژان نیوز، «سعید جابری انصاری» افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی و بازی های تلفن همراه ایرانی، تحت عنوان مسابقه “یک میلیون نفری بازی های رایانه ای” را در کشور برگزار می کند.

وی اظهار کرد: همزمان با رویداد مذکور، برای اولین بار در استان البرز حدود ۱۵۰ نفر در مسابقات (FIFA۲۳) شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گفت: یکی از کارکردهای مهم و مورد استفاده از بازی‌های جدی مربوط به حوزه بهداشت و سلامت و کمک به بهبود و توانبخشی بیماران مختلف از طریق طراحی بازی‌های رایانه‌ای است.

وی تصریح کرد: رویکردی که منجر به ایده‌پردازی بازی‌هایی می‌شوند که در فضایی کاملا علمی و پژوهشی و دانشگاهی طراحی می‌شوند تا در نهایت موجب التیام آلام درد در بیمارانی شوند که دچار اختلالات خاص حرکتی، بینایی، شنوایی و گفتاری هستند و از طریق این بازی‌ها می‌توانند در مسیر کاهش اختلال و بهبود آنها حرکت کنند.

جابری انصاری افزود: این دوره از مسابقات، روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

درگاه baazico.ir برای ثبت نام و شماره تماس ۰۲۱۵۸۱۲۹ برای اطلاعات بیشتر ارائه شده است.