هزینه ۶۰ میلیارد تومانی انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد
هزینه ۶۰ میلیارد تومانی انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) محاسبه ارزش ریالی آب و برق و گاز رایگان مددجویان در سال جاری را بیش از ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس قانون، مددجویان کمیته امداد از هزینه دریافت خدمات انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب برای یکبار معاف هستند.

به گزارش نوژان نیوز، حسین خدرویسی اظهار داشت: تا به امروز ۲۵۶ هزار خانوار با رعایت سقف الگوی مصرفی، در چارچوب برق رایگان قرار گرفته و با همراهی شرکت گاز، تاکنون بیش از یک میلیون خانوار از نعمت گاز رایگان برخوردار شده‌اند.

وی افزود: تنها در سال گذشته ۲۹ هزار ۲۵۸ مددجو در سراسر کشور برای استفاده از این خدمات به شرکت‌های مورد نظر معرفی و از این معافیت برخوردار شدند.

به گفته خدرویسی، پارسال تعداد پنج هزارو ۸۲۸ مددجو برای دریافت انشعاب رایگان به شرکت آب و فاضلاب و همچنین هفت هزار و ۱۵۰ مددجو نیز با معرفی به شرکت برق، از انشعاب رایگان برق بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار و ۲۸۰ مددجو نیز برای دریافت انشعاب رایگان به شرکت گاز معرفی شدند و خدمات انشعاب گاز دریافت کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بهره مندی از خدمات رایگان در انشعابات گاز، برق و آب را برای تمامی مددجویان یکسان توصیف کرد و افزود: تنها شرط بهره مندی رعایت الگوی مصرف فصلی است.

خدرویسی همچنین تاکید کرد: برای بهره مندی از این خدمات نیاز به مراجعه حضوری نیست زیرا اطلاعات تمامی مددجویان با شرکت های خدمات انشعابات متصل است و به صورت برخط بررسی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا