نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است
نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است گفت: درخصوص بحث فرهنگ ایمنی و نهادینه کردن آن دغدغه‌های زیادی داریم و در این زمینه مشارکت مردمی می‌تواند کار را تسریع کند.

به گزارش نوژان نیوز، مریم قهرمانی صارم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان کلانشهر کرج ، روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار از خداوند متعال خواستار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: روز آتش‌نشان در امتداد هفته دفاع مقدس تجلی فداکاری، ایثار، عشق و جانفشانی در جنگ با بحران های مختلف و حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی، ریزش آوار، زلزله، سیل، وجود خزندگان خطرناک در مناطق مسکونی است.

قهرمانی ، آرامش شهروندان زمان وقوع حادثه را مدیون آمادگی و ایثار آتش نشانان دانست و گفت:خدمات این عزیزان مایه آسایش، آرامش و نجات مردم است که باید خدمات آنان همواره مورد توجه و تقدیر قراربگیرد.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بر تامین زیرساخت های ایمنی تاکید کرد و افزود: در مورد جان مردم و امنیت شان با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه رسیدگی به معیشت آتش‌نشانان را از دغدغه‌های آتش نشانان برشمرد و تصریح کرد: باید کاری کنیم که نیروهای آتش نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند و از لحاظ مالی تا جایی که امکان دارد رفاه آنها تامین گردد چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.