نمایشگاه های تخصصی با هدف نمایش و عرضه توانمندی های تولیدی استان برگزار می شوند
نمایشگاه های تخصصی با هدف نمایش و عرضه توانمندی های تولیدی استان برگزار می شوند
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به جوان بودن استان البرز، نمایشگاه بین المللی استان با هدف برگزاری نمایشگاه های تخصصی که مصوبه کار گروه توسعه صادرات غیر نفتی را دارد در استان احداث شده و بر این اساس برپایی هرگونه نمایشگاه تخصصی می بایست در محل نمایشگاه بین المللی استان و هرگونه برگزاری نمایشگاه تخصصی در خارج از این سایت ممنوع می باشد.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر محمد انصای در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و لوازم برقی استان افزود: این نمایشگاه با نمایشگاه های فصلی و مناسبتی متفاوت است و فعالان حوزه های صنفی و تولیدی صنعتی استان باید این دو موضوع را تفکیک کنند زیرا نمایشگاه های تخصصی تفاوت هویتی با نمایشگاه های مناسبتی و فصلی دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز ادامه داد: آنچه در نمایشگاه های بهاره و عرضه مستقیم به نمایش در می آید عرضه مسقیم مایحتاج و ضروریات مردم است، اما در نمایشگاه تخصصی عمده هدف نمایشگاه، نمایش و عرضه توانمندی های تولیدی داخل استان و کشورمان است.

وی گفت: به هم استانی های عزیز توصیه میکنم که با حضور در نمایشگاه بین المللی از توانمندی های استان و کشور آگاهی یافته و در خرید مایحتاج ازدواج از این امکان به وجود آمده برخوردار شوند.

انصاری یادآور شد: نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ازدواج آسان بر اساس تقویم نمایشگاهی مندرج در سامانه توسعه و تجارت ایران ایران برگزار و کاملا دارای مبنای قانونی است و این افتتاح به عنوان یکی از نمایشگاه های اولیه تخصصی در سایت نمایشگاه بین المللی استان افتتاح شد و برگزاری این نمایشگاه را به فال نیک گرفته و برای برگزاری نمایشگاه های بهتر و پر رونق در در ایام آتی و سال های بعد باشیم.