نقش روابط عمومی ها هم افزایی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
نقش روابط عمومی ها هم افزایی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به نقش روابط عمومی ها در هم افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: روابط عمومی ها نقش بی نظیر و اثرگذاری برای دعوت و ترغیب مردم در پای صندوق های رای دارند.

به گزارش نوژان نیوز،مرتضی ولی پوری” در همایش مجمع شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز در سالن دانشگاه حکیم فردوسی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: روابط عمومی ها با توانمندی که در قلم و بیان دارند می توانند در راستای تشویق مردم به پای صندوق های رای نقش خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات متعلق به هیچ گروه و طیف و جریان سیاسی خاصی نیست، افزود: انتخابات متعلق به مردم با افکار و سلایق و گرایش های مختلف نماد مردم سالاری دینی و رویداد سیاسی اجتماعی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

وی اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی ها حساس و خطیر است و هر کسی نمی تواند در این جایگاه قرار بگیرد بلکه افراد نخبه، توانمند و اهل قلم تحلیل و تجزیه مصداق بارز روابط عمومی ها هستند.

ولی پوری گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و باید کمک شود تا مردم با انگیزه پای صندوق رای بیایند چرا که به همین میزان دشمن ناامید و مایوس می شود.

وی تاکید کرد: پشتوانه امنیت ملی کشور باید تقویت شود تا قدرت چانه زنی مدیران کشور بالا می رود .

فرماندار فردیس نیز گفت: نقش اساسی روابط عمومی این است بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان، مدیران رده پایین و بدنه مردم ارتباط برقرار کند.

خداداد کاشفی “افزود: هر چه تعامل با افراد عمومی جامعه ارتباط برقرار شود و روابط عمومی ها خود را با استفاده از ابزارها و تکنولوژی به روز کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین و امید آفرینی در بین مردم افزایش یابد، اظهار کرد: مردم از دستگاه‌ها انتظار دارند و ما نتوانسته ایم خبر، اتفاقات و اقدامات شکل گرفته در شهرستان رخ می دهد را به مردم منعکس کنیم و این نقش روابط عمومی ها است .

کاشفی گفت: بر اساس نیاز واقعی مردم برنامه ریزی و ارتباط دوسویه بین مردم و مسوولان برقرار شود تا اقدامات خوبی که در دولت جهت رفع مشکلات انجام می شود به گوش مردم برسانیم.

” حمید رضا رضایی ” مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در ادامه افزود: نقش مهم و اثربخش روابط عمومی ها در هر سازمان انتظار داریم مدیران دستگاه ها جایگاه ویژه این حوزه را با دراختیار دادن امکانات مورد نیاز همراهی و هم افزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: به منظور فعالیت تخصصی رسانه ای در دستگاه های اجرایی دستورالعملی از سوی استاندار مبنی بر اجرای پنج فرمان ریاست جمهوری به منظور ارتقای ساختار روابط عمومی ها، حل مشکلات این حوزه نظیر مباحث سخت افزاری و نرم افزاری ابلاغ شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: طی ابلاغیه استاندار البرز هرگونه تغییر تحول و انتصاب با اخذ موافقت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل امکان پذیر است و فرمانداری ها نیز به منظور پیشبرد بهتر امور و تحقق دستورالعملل فوق در حوزه شهرستانی نظارت خواهند داشت.

وی همچنین از روابط عمومی ها بعنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و گفت: علی رغم کمبودهای موجود در حوزه زیرساخت ها، مدیران و فعالان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با توانمندی و ظرفیت های خود توانستند عملکرد مطلوبی را در رویدادهای مختلف ازجمله سفر رییس جمهوری به استان ثبت کنند.

در همایش مجمع شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز در سالن دانشگاه حکیم فردوسی این شهرستان برگزار شد از مدیران روابط عمومی فعال در دور دوم سفر ریاست جمهوری با اهدای لوح تقدیر  تجلیل به عمل آمد.