نظارت بر ساخت اصولی بناها، متضمن سلامت جامعه
نظارت بر ساخت اصولی بناها، متضمن سلامت جامعه
رمضان شهبازی، رئیس شورای اسلامی شهر کمال شهر کرج: رعایت مقررات ملی ساختمان در گسترش شهرها،بسیار حائز اهمیت و مورد توجه مدیران شهری است.

به گزارش نوژان نیوز، رمضان شهبازی در جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر که با حضور ریس نظام مهندسی کمالشهر برگزارشده بود با اعلام این مطلب افزود:
شهر کمالشهر به واسطه مهاجرپذیری با مقوله ای بنام ساخت و ساز مواجه است.

شهبازی در ادامه گفت:رعایت مقررات ملی ساختمان در گسترش شهرها،بسیار حائز اهمیت و مورد توجه مدیران شهری است.

وی افزود:بدیهی است لازمه ساختن شهری سالم از نظر احداث بناهای ایمن، نظارتی راسخ تر با حساسیتی بالاتر می باشد،از این رو، تعامل با اداره نظام مهندسی از الزامات و مورد تاکید مدیریت شهری می باشد.

ریس شورای اسلامی کمالشهر در ادامه با اشاره به مصوبات این‌نشست گفت: نظارت دقیق مهندسین ناظر بر ساخت و ساز ها و ترتیب اثر دادن به گزارشات مهندسین ناظر در روند اجرای ساخت و سازها و بازنگری بندهای تفاهم‌نامه باهدف تاکید بر اجرای قوانین ، از مهمترین مصوبات این نشست بود که طبق توافقات انجام گرفته،باقید فوریت لازم الاجرا خواهد بود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم ،درگام نخست با توافقات انجام گرفته ،قطعا دغدغه ای در این خصوص باقی نخواهیم گذاشت و سپس اقدامات اولیه جهت احیا و ایمن سازی بافت‌های فرسوده را در دستور کار خواهیم داشت‌.