میزان تولید و بهره‌وری در شستا افزایش پیدا کرده است
میزان تولید و بهره‌وری در شستا افزایش پیدا کرده است

به گزارش نوژان نیوز، «سید صولت مرتضوی» در حاشیه رویداد هم افزایی و همکاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت شستا در دوره مدیریت جدید خوش درخشیده است. وی افزود: کارهای خوبی در این شرکت صورت گرفته که ارزیابی این وزارتخانه مثبت است. رویداد هم افزایی شرکت […]

به گزارش نوژان نیوز، «سید صولت مرتضوی» در حاشیه رویداد هم افزایی و همکاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت شستا در دوره مدیریت جدید خوش درخشیده است.

وی افزود: کارهای خوبی در این شرکت صورت گرفته که ارزیابی این وزارتخانه مثبت است.

رویداد هم افزایی شرکت تامین اجتماعی و معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف امضای توافقنامه بین این دو نهاد و امضای تفاهم‌نامه و قراردادها بین شرکت‌های تابعه شستا و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

در این رویداد ۹ تفاهم‌نامه و قرارداد بین شرکت‌های تابعه شستا و شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسید. رونمایی از محصولات دانش بنیان دارویی و ارائه دستاوردهای بومی سازی شرکت دوده صنعتی پارس از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

همچنین در این رویداد، از مرکز نوآوری رادیناس با هدف به‌کارگیری دانش و فناوری در حل چالش‌ها و مسائل شرکت‌های صنعتی و تولیدی و همچنین تامین مالی با استفاده از ابزارهای نوین برای طرح‌های دانش بنیان رونمایی شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا