موهبت خدمت را قدر بدانیم،آستین همت بالا بزنیم و با تمام توان وارد میدان کار شویم
موهبت خدمت را قدر بدانیم،آستین همت بالا بزنیم و با تمام توان وارد میدان کار شویم
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبات مردمی اگر در بستر تعامل،مشورت و مدیریت هوشمندانه حل و فصل نگردد، در خدمت به مردم باخته ایم.

به گزارش نوژان نیوز، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصدو سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار اظهارداشت: در سازمان های مرتبط با کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری با همه اقدامات مثبتی که داشته ایم، کارهای به جا مانده،مطالبات مردمی و چالش های بسیاری پیش رویمان است که اگر در بستر تعامل،مشورت و مدیریت هوشمندانه بین شورا و شهردار منتخب حل و فصل نگردد، در خدمت به مردم باخته ایم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پست شهردار یا عضویت و ریاست در کمیسیون شورای شهر نیست که می ارزد،همت،توفیق و اقدامات موثر ماندگار میشود،خیلی مغفول این مدیریت های منتصب یا منتخب روزمره نشویم.

چپردار عنوان کرد: قدر بدانیم،آستین همت بالا بزنیم و با تمام توان وارد میدان کار شویم.

وی یادآور شد: تعارف ندارم برای ثبت مستند عرض می نمایم، اگر بیش از این و به جای کار یا تعامل در متن امور شهرداری به حواشی،سیاست زدگی،کم کاری یا نابلدی ادامه دهید و یا خدای نا کرده خواسته یا ناخواسته متاثر از شاه مهره ها یا متداخل در انتخابات پیش رو باشید، تکلیف ما در تحقق اختیارات قانونی ماده ۸۳ را قطعی تلقی نمایید.