مهارت آموخته فنی و حرفه ای استان البرز موفق به پرینت سه بعدی سفال و سرامیک شد
مهارت آموخته فنی و حرفه ای استان البرز موفق به پرینت سه بعدی سفال و سرامیک شد
مهارت آموخته فنی و حرفه ای استان البرز موفق به پرینت سه بعدی سفال و سرامیک و بهینه سازی آن طی فرآیند پخت و لعاب و تلفیق با جواهرات شد.

به گزارش نوژان نیوز، مهران حیدری مهارت آموز کارگاه پرینترهای سه بعدی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهیدان رهبری کرج با مربیگری خانم مهندس الهه ابوالفضلی، پس از فراگیری مهارت های نقشه خوانی، طراحی با نرم افزار و پرینترهای سه بعدی، با تلفیق مهارت و هنر و سعی و کوشش، موفق به تبدیل آموزش خود از پلیمر به سرامیک و سفال شد.

مهندس الهه ابوالفضلی با اعلام این خبر افزود: پرینترهای سه بعدی سالیان متمادی در ایران بکارگیری و پرینت سفال نیز انجام میشود لیکن آقای مهران حیدری جوان خوش ایده و مهارت آموز مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهیدان رهبری کرج در قالب نمونه سازی سریع با پرینترهای سه بعدی، موفق به تولید قطعات سرامیکی پخت و تلفیق آن با لعاب وجواهرات شد.

گفتنی است آقای مهران حیدری هم اکنون طرح و ایده خود را با عنوان گالری “کاهار” به ثبت رسانده و به همراه اعضای خانواده مشغول تولید محصول می باشد. در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز که از سیزدهم لغایت نوزدهم آذر ماه جاری در سالن شهدای شهرداری کرج در حال برگزاری است، محصولات تولیدی ایشان در غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به معرض نمایش گذاشته شده است.