منچستر همیشه در قلبم خواهد ماند
منچستر همیشه در قلبم خواهد ماند
دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد پس از پایان قراردادش، از این تیم به صورت رسمی خداحافظی کرد.

به گزارش نوژان نیوز، داوید دخه‌آ با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی، جدایی‌‍‌اش از منچستریونایتد را تائید کرد.

دخه‌آ در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «فقط می‌خواستم این پیام خداحافظی را برای تمام هواداران منچستریونایتد ارسال کنم. می‌خواهم از عشق ۱۲ سال گذشته بی دریغ تشکر و قدردانی کنم.

از زمانی که سر الکس فرگوسن مرا به این باشگاه آورد، به موفقیت های زیادی دست یافته‌ایم. هر بار که این پیراهن را پوشیدم افتخار باورنکردنی داشتم، کاپیتانی منچستر یک افتخار بود. از زمانی که به اینجا آمده‌ام یک دوره فراموش نشدنی و موفق را پشت سرگذاشتم.

فکر نمی‌کردم با ترک مادرید به‌عنوان یک پسر جوان به آنچه که با هم انجام دادیم برسیم. اکنون زمان مناسبی است که یک چالش جدید را امتحام کنم و دوباره خودم را در محیط جدید تحت فشار قرار دهم.منچستر همیشه در قلب من خواهد بود…»

دخه‌آ در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۱ سالگی با قراردادی ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار پوندی از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و با این تیم قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، دو جام اتحادیه و لیگ اروپا شد.

یونایتد مذاکرات طولانی‌مدتی با دخه‌آ بر سر یک قرارداد جدید داشت و در اواخر ماه مه هر دو طرف به توافق رسیدند. با این حال، موقعیت او پس از پس از یک سلسه اشتباهات که سبب شکست این تیم برابر سویا، وستهم یونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی، باعث شد تا ورق برگردد و تمدید قرارداد با این دروازه‌بان اسپانیایی از لیست پروژهای یونایتد خارج شود.

یونایتد در حال حاضر برای جذب آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان تلاش می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا