مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در البرز فراهم شد
مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در البرز فراهم شد
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز اعلام کرد: مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد باهمراهی خیرین و صنعتگران در آستانه سفر رییس جمهور به این استان فراهم شد.

به گزارش نوژان نیوز،محمد جواد کاظمینی” در نشست صمیمی جمعی از خیرین نیک اندیش و صنعتگران استان البرز افزود: به مناسبت ایام شهادت بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و در آستانه سفر رییس جمهور به استان البرز با همکاری خیرین و صنعتگران

مقدمات آزادی این زندانیان فراهم شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تاکید کرد: این تعداد زندانی همزمان با سفر استانی رییس جمهور به البرز به کانون گرم خانواده های خود باز خواهند گشت.

وی بیان کرد: بیشتر زندانیان سرپرست خانوار و دارای فرزند هستند بنابراین با هماهنگی های بین بخشی و کمک های بی دریغ خیرین نیک اندیش برای یک هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده های زندانیان مایحتاج ضروری و لوازم التحریر برای فرزندان آنان در سال تحصیلی جدید تهیه و توزیع شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت : در تلاش هستیم تا با مساعدت خیرین ۵٠ نفر دیگر از زندانیان بدهکار مالی استان البرز در این ایام آزاد شوند.

وی افزود: در این زمینه مقرر شد که سازمان زندانهای استان تا پایان هفته جاری با بررسی این موضوع و انجام هماهنگی های لازم فهرست زندانیان مالی را که مشمول این امر می شوند را به استانداری البرز اعلام کند تابا مساعدت دولت و مشارکت خیرین آزادی آنان محقق شود.