مسکن و اشتغال خواسته جامعه نخبگان البرز از رییس جمهور است
مسکن و اشتغال خواسته جامعه نخبگان البرز از رییس جمهور است
رییس بنیاد نخبگان البرز به دومین دور سفر رییس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: تامین مسکن و ایجاد اشتغال از مهمترین مطالبات و خواسته های جامعه نخبگان البرز از رییس جمهور است.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر «محمد نبیونی» در آستانه سفر رییس جمهور به البرز با بیان اینکه از صبح امروز میز ارتباطات مردمی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در محل بنیاد نخبگان استان مستقر شده است، افزود: از ماه ها قبل درخواست های جامعه نخبگان استان البرز جمع آوری و به نهاد ریاست جمهور ارسال شده و جلساتی در پی آن برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی کشور نیز در محل این بنیاد واقع در میدان طالقانی رجایی مستقر و آماده پاسخگویی و جمع آوری درخواست های جامعه نخبگانی البرز است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دیدار نخبگان با رییس جمهور قرار دارد مصوبه ای برای نخبگان جوان با موضوع مساله مسکن آنان است.

رییس بنیاد نخبگان البرز به دومین دور سفر رییس جمهور گفت: اکنون ازدواج جوانان یکی از موضوعات اصلی در کشور است که دراین بین بخشی از نخبگان در امر تسهیل ازدواج و تامین مسکن نیاز به حمایت دولت دارند.

نبیونی همچنین به مساله اشتغال اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مصوبات مورد نیاز در این سفر برای جامعه نخبگانی در خصوص اشتغال و به کارگیری این قشر به عنوان اعضای هیات علمی آموزش عالی و دانشگاه ها است که بایستی تاکیدات لازم به روسای دانشگاه ها و مراکز علم و فناروی در این خصوص انجام شود.

وی به کارگیری و اشتغال در مکان و شغل مناسب را از خواسته های اصلی اجتماع نخبگانی دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکیدزیادی داشته اند و بارها این موضوع را به مسوولان تاکید کرده اند.

رییس بنیاد نخبگان استان البرز یادآور شد: در دومین دور سفر استانی آیت الله رئیسی به البرز، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور برنامه های مختلفی همچون افتتاح مرکز توسعه و تولید قراردادی صنایع غذایی در شهرستان کرج، آیین واگذاری اراضی به واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز در شهرستان کرج و نشست با فعالان زیست بوم نوآوری، شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان البرز با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان دارد.

رییس جمهور جمعه ۱۷ آذر ماه میهمان مردم استان البرز است.