مسابقه خجیر محله به‌زودی روی آنتن شبکه البرز می‌رود
مسابقه خجیر محله به‌زودی روی آنتن شبکه البرز می‌رود
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از ضبط مسابقه بزرگ خجیر محله برای پخش از شبکه استانی صدا و سیمای البرز خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، امیر اشتری ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت‌های فرهنگی و به‌خصوص نشاط اجتماعی در عمق محله‌های شهری و اجرای برنامه‌های اثربخش با حضور و ارتباط مستقیم با مردم، اظهار کرد: شهرداری کرج با یک برنامه‌ریزی مدون و انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای استان البرز، در اقدامی متفاوت و برای اولین بار مسابقه‌ای خانوادگی و جذاب را با عنوان خجیر محله برگزار می‌کند.

وی افزود: مسابقه خجیر محله (به گویش کرجی به معنی محله خوب) با حضور خانواده‌های مختلف و از اقوام گوناگون ساکن شهر کرج و با محوریت محله‌های شهری، شامل آیتم‌های مختلف جذاب بازی‌های بومی محلی و بازی‌های جمعی و خانوادگی در حال ضبط و تصویربرداری است که به زودی از شبکه استانی البرز پخش خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: رویکرد محله محوری و اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای عموم مردم در عمق محلات شهری، یکی از اهداف بزرگ است که علاوه بر تأثیر مثبت بر تقویت ارتباط مردم و مدیریت شهری، سبب افزایش نشاط شهروندی و اجتماعی خواهد شد و این موضوع می‌تواند در کیفیت زندگی فردی مردم نیز اثربخش باشد.