مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کرج
مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کرج
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، امیر اشتری ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های هدفمند جهت تبیین شعائر و شخصیت شهیدان عالی مقام کشور، اظهار کرد: پرداختن به شخصیت و منش و زندگی اجتماعی شهدا و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، در عصر حاضر به عنوان یک الگوی تمام عیار برای عموم مردم جامعه امری مؤثر و مهم است و لزوم همت و تلاش مضاعف حوزه‌های مختلف فرهنگی در کشور را می‌طلبد.

وی افزود: به جهت گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مراسم چهارمین سالگرد عروج ملکوتی و شهادت شهید سلیمانی در روز شنبه ۱۶ دی ماه، ساعت ۹:۳۰ صبح در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار دکتر مسجدی از فرماندهان جبهه مقاومت و سفیر اسبق ایران در عراق، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز و برنامه‌های مختلف فرهنگی از بخش‌های گوناگون این مراسم خواهد بود.

اشتری گفت: از تمامی مردم فهیم و غیرتمند البرز و شهر کرج دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پرشور و شعور درخشان خود، علاوه بر نکوداشت نام سرباز وطن شهید قاسم سلیمانی، مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام مقدس و کشور عزیزمان بزنند تا این گام مهم، بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی باشد.