مدال برنز نعمت زاده و برخورداری در گرندپری رم قطعی شد
مدال برنز نعمت زاده و برخورداری در گرندپری رم قطعی شد

به گزارش نوژان نیوز؛ مرحله نخست رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ امروز یکشنبه ۲۱ خرداماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم بانوان و ۸۰- کیلوگرم آقایان به پایان می‌رسد و طی آن «غزل سلطانی، مبینا نعمت زاده، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری» به دیدار رقبای خود رفتند. «مبینا نعمت زاده» در وزن ۴۹- کیلوگرم ابتدا […]


به گزارش نوژان نیوز؛

مرحله نخست رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ امروز یکشنبه ۲۱ خرداماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم بانوان و ۸۰- کیلوگرم آقایان به پایان می‌رسد و طی آن «غزل سلطانی، مبینا نعمت زاده، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری» به دیدار رقبای خود رفتند.

«مبینا نعمت زاده» در وزن ۴۹- کیلوگرم ابتدا «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد. از قمست بالای همین بخش از جدول «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان ابتدا «رقیه یلدریم» از ترکیه دارنده رنکینگ پنجم را ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه و پیکار با «آندره رامیرز» از کلمبیا ۲ بر یک صاحب پیروزی شد.

دو نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تمام ایرانی نعمت زاده ۲ بر یک صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. نعمت زاده برای صعود به دیدار نهایی باید با «پانیباک» از تایلند پیکار کند. 

«مهران برخوداری» در وزن ۸۰- کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «برایان سالازار» از مکزیک آغاز کرد و در ادامه «اسماعیل بوزید» از فرانسه را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه و بازهم ۲ بر صفر «جسوربک جایسانوف» دارنده طلای آسیا و گرنداسلم از ازبکستان به برتری دست یافت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای صعود به فینال باید با «ریچارد اورمن» از نروژ مبارزه کند. 

برای تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم «ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» ۲ نشان نقره و ابوالفضل زندی یک مدال برنز کسب کرده اند.



منبع خبر