ماموریت دادستانی به اداره کل ارشاد البرز در زمینه نظارت بر تبلیغات محیطی
ماموریت دادستانی به اداره کل ارشاد البرز در زمینه نظارت بر تبلیغات محیطی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ماموریت داده شد در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم ورود جدی داشته باشد.

به گزارش نوژان نیوز،حسن مددی” اظهار کرد: در راستای ورود دادستانی مرکز استان البرز در زمینه حقوق عامه به سرپرست معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کرج ماموریت داده شد ضمن حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت این مجموعه بپردازد.

وی افزود: طی نشستی با حضور مدیرکل ارشاد استان و معاونان وی نیز برگزار شد ضمن دریافت گزارشی از اقدامات این اداره کل، به تشریح ماموریت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه حجاب و عفاف، نظارت بر اخذ مجوزهای جشنواره‌ها و کنسرت‌ها و آموزشگاه‌های هنری و موسیقی و همچنین نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای نامزدهای انتخابات پرداخته شد.

وی با بیان اینکه یکی از علل تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی، وجود تبلیغات شهری و محیطی توسط سودجویان و برخی کلاهبرداران است بیان کرد: به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تذکر داده شد تا در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم از قبیل لیزینگ خودرو و مشاورین املاک فاقد مجوز ورود جدی داشته باشد.