لیالی قدر، شب زیبای برکت و رحمت الهی
لیالی قدر، شب زیبای برکت و رحمت الهی

به گزارش نوژان نیوز؛ شب قدر یکی از ارزشمندترین شب‌های ماه مبارک رمضان است و در آن حاجت، دعای سالم و قابل قبول در حقوق انسان و خداوند پروردگار پذیرفته می‌شود. به عبارتی دیگر، شب قدر یک فرصت ویژه برای افراد است تا با توجه به خود، عبور از مرزهای الفاظ و درک شعوری که […]

به گزارش نوژان نیوز؛ شب قدر یکی از ارزشمندترین شب‌های ماه مبارک رمضان است و در آن حاجت، دعای سالم و قابل قبول در حقوق انسان و خداوند پروردگار پذیرفته می‌شود.

به عبارتی دیگر، شب قدر یک فرصت ویژه برای افراد است تا با توجه به خود، عبور از مرزهای الفاظ و درک شعوری که از حقیقت روحانی و دینی شامل تلاش شده، ترجیح می‌دهند و به عبادت خداوند متعال بپردازند.

همچنین در شب قدر، مؤمنان مدیون این هستند که خداوند متعال به دو دست آنان نرمش و آرامشی عظیم بخشد و به لذتی دیگر دست یافتنی است. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای به دست آوردن این خواسته‌ها از تلاوت قرآن و ذکرها و دعاهای خاصی استفاده می‌کنند. همچنین، مؤمنان برای پیروی از دین و عبادت‌های خداوند به دعای سالم، مشورت‌های مفید و الهام بخشی تلاش می‌کنند.

این فعالیت‌ها نه تنها درمان بسیاری از مشکلات جسمی، روحی و روابط خانوادگی است، بلکه به آتش به عبادت در بزرگای الهی نزد خداوند پروردگار هم می‌رساند.

نویسنده: آزاده نجاتی