لزوم همکاری هیات های عزاداری با پلیس راهور در البرز
لزوم همکاری هیات های عزاداری با پلیس راهور در البرز
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز گفت: به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیکی در ایام عزاداری ماه محرم ،مسئولان هیات های مذهبی ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش نوژان نیوز،سرهنگ “ حمداله رحمتی پور” اظهارکرد: برای پیشگیری از بروز راهبندان، لازم است هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.

وی اضافه کرد: هماهنگی مسیرحرکت دسته های عزاداری با ماموران راهنمایی و رانندگی و اعمال تسهیلات ترافیکی در محل، کاهش مشکلات عبور و مرور در معابر اصلی و فرعی را به همراه دارد.

رحمتی پور تاکید کرد: راکبان موتور سیکلت ها نیز ضمن رعایت کامل مقررات لازم است از تردد در اطراف اماکن برگزاری مراسم سوگواری خودداری کرده و ضمن استفاده از کلاه ایمنی از سوار کردن سرنشینان اضافی که خطر تصادفات را افزایش می دهد پرهیز کنند.

وی افزود : با توجه به حرکت هیات های مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند.

وی ، پرهیز از ورود به داخل دسته های سوگواری در حال حرکت و توقف منجر به سد معبر و توجه به توصیه های پلیس را از دیگر نکات ضروری دانست که باید رانندگان به آن توجه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ، همچنین از شهروندان خواست در صورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریتهای پلیس (۱۱۰) تماس بگیرند.