لزوم توجه به تأمین روشنایی معابر کرج در شب
لزوم توجه به تأمین روشنایی معابر کرج در شب
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم توجه به تأمین روشنایی معابر در شب گفت: مدیریت واحد شهری برای بهینه سازی و تامین نور سطح شهر توسط مدیریت شهری و دستگاه های خدمات رسان اقدام شود.

به گزارش نوژان نیوز، مریم قهرمانی صارم در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ مناطق دهگانه شهرداری اظهارداشت: متأسفانه مدتی است روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها، مسیرهای پیاده و حتی شریان های پرتردد و اصلی شهر به شدت کاهش پیدا کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: عدم تامین روشنائی معابر شهری زمینه ساز حوادث ترافیکی، فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری و بدل ساختن معابر امن شهر به فضای بی دفاع شهری و کاهش احساس امنیت شهروندان است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: انتظار داریم در همکاری با شهرداری دستگاه های خدمات رسان بیش از پیش به مسأله تأمین روشنائی معابر شهر و ارتقاء ایمنی و امنیت شهروندان از این طریق توجه شود.

قهرمانی تصریح کرد: با وجود مزایای زیادی که روشنایی معابر دارد با استفاده از تجهیزات مناسب برای تامین این روشنایی می توان مصرف انرژی ارزشمند برق را در این حوزه مدیریت کرد و با بیشترین بهره وری،کمترین میزان مصرف را داشت.