قرارگاه جهادی اشتغال استان پای کار کارجویان البرزی
قرارگاه جهادی اشتغال استان پای کار کارجویان البرزی
فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز با حضور هزاران نفری کارجویان البرزی در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش نوژان نیوز، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز هدف از برگزاری این فراخوان را ارتباط مستقیم کارجویان و کارفرمایان بخش‌های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران محترم عامل در بخش‌های خصوصی و شرکت‌های تولیدی و فراخوان قرارگاه جهادی اشتغال بیش از ۴۳۰۰ فرصت شغلی آماده و مهیای مشارکت کارجویان عزیز در این فراخوان شد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: با استقرار ۱۸۶ شرکت تولیدی و صنعتی در سراسر استان البرز در این برنامه، بیش از ۳۰۰۰ کارجوی البرزی از ساعات ابتدایی صبح تا ۱۵ عصر با حضور در مصلای نماز جمعه و تکمیل فرم‌های مصاحبه با کارفرمایان به صورت مستقیم دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: آمار دقیقی از میزان جذب شدگان در این فراخوان تهیه نشده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۱۰ روز آینده پس از بررسی‌های لازم و تماس با تک تک کارجویان مراجعه کننده در این طرح و همچنین استعلام از کارفرمایان حاضر در فراخوان، میزان دقیق جذب کارجویان عزیز در مجموعه تولیدی و کارفرمایی به استحضار مردم شریف استان خواهد رسید.

عبدالله دارایی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی چون اداره کل بهزیستی استان البرز اداره کل درمان تامین اجتماعی و همچنین اداره کل تامین اجتماعی استان، از زحمات ارزشمند امدادگران جمعیت هلال احمر ، کمیته امداد امام خمینی ره استان و اداره کل فنی و حرفه ای استان و سایر دستگاه‌های اجرایی تقدیر تشکر کرد و از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم مرکز استان و رییس ستاد برگزاری نماز جمعه کرج تقدیر و تشکر ویژه ای داشتند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان گفت: همکاری جدی اداره کل امور بانوان استانداری البرز و همچنین حضور ارزشمند مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده و جناب آقای دکتر رمضانی معاون محترم استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج و فرمانده بسیج کارگری در این برنامه قوت قلب فراوانی برای اینجانب و مجموعه همکاران من در سطح اداره کل و شهرستان‌های استان بود.

عبدالله دارایی از ادامه برگزاری فراخوان‌های قرارگاه جهادی اشتغال استان در روزهای آتی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ خبر داد.