عملکرد حوزه راهداری البرز قابل تقدیر است
عملکرد حوزه راهداری البرز قابل تقدیر است
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با تقدیر از عملکرد راهداری البرز گفت: با اقدامات انجام شده در این حوزه برخی راه‌های روستایی استان بعد از 40 سال آسفالت شده است.

به گزارش نوژان نیوز، علی حدادی، در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه راهداری البرز که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی یکی از وزاری پرتلاش و با صداقت دولت مردمی است، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم افرادی در دولت سیزدهم تلاش و فعالیت دارند که از تجربه، تخصص و تعهد زیادی برای خدمت به مردم برخوردار هستند.

وی افزود: امروز استان البرز شاهد قدوم پر برکت رئیس جمهور و وزرای توانمند ایشان است که امیدواریم این حضور نویدبخش خیرو برکت مضاعف برای مردم باشد و خوشبختانه جلسات مکرری که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان با محوریت موضوعات البرز برگزار شده، توفیقات زیادی برای این استان داشته است.

حدادی اضافه کرد: از پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه استان البرز، بیش ازسه هزار و ۴۵۰ حوزه انتخابیه بنده یعنی شهرستان طالقان، نظرآباد، چهارباغ و ساوجبلاغ است و حقیقتا انسجامی که امروز در بین مسئولان این شهرستان‌ها وجود دارد مثال‌زدنی است.

این مسئول تاکید کرد: بعد از ۱۸ سال محور طالقان به هشتگرد به بهره‌برداری رسیده که این آمار بسیار بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه این نوع اقدامات باعث امیدافزایی در بین مردم می‌شود، گفت: ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌های این سه شهرستان طی دو سال و نیم اخیر باعث کاهش تلفات و خسارت جانی و مالی به مردم شده است.

حدادی ضمن تشکر از مدیرکل راهداری و حمل و نپقل جاده‌ای البرز گفت: در طالقان جاده‌های صعب العبور و مسیرهای روستایی دشوار وجود داشت که به فضل الهی و تلاش مدیرکل راهداری البرز آخرین روستای این شهرستان (گته ده) بعد از ۴۰ سال امسال رنگ آسفالت را به خود دیده است.

وی ابراز کرد: امسال در شمالی‌ترین روستای طالقان(پراچان) هم گازرسانی و هم آسفالت انجام شده است و در حال حاضر ۹۵ درصد روستاهای طالقان از گاز بهره‌مند هستند و به دنبال گازکشی، از آسفالت هم برخوردار شده‌اند.

به گفته حدادی دسترسی شهرستان نظرآباد به جاده غدیر از دیگر اقدامات ویژه‌ای بوده که در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی گفت: مردم قدردان این روحیه جهادی مسئولان هستند و این امیدآفرینی آثار زیادی به همراه خواهد داشت.