ظرفیت های تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه در کرج مهیا است
ظرفیت های تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه در کرج مهیا است
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: ظرفیت های تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه امسال در حوزه انتخابیه این شهرستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری ها آماده شده است .

به گزارش نوژان نیوز،یحیی رمضانی” در نشست کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کرج افزود: طبق قانون تمام دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات باید نقش آفرین بوده و مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: بر این اساس شهرداری های مناطق و شهرهای اقماری در آستانه انتخابات اسفندماه باید با ستاد انتخابات شهرستان ها و استان همکاری بیشتری کنند.
فرماندار کرج گفت: همچنین نمایندگان شهرداری های مناطق کلانشهر کرج برای پشتیبانی امر انتخابات و فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج بیان کرد: ۷۴۲ صندوق اخذ در قالب ۵۶۹ شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس پیش بینی شده است .

وی افزود: از بین ۳۰ معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه کرج بیان کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است .

 

شهرداری کرج پشتیبانی لازم را برای انتخابات پرشور خواهد داشت

” مهرداد کیانی” شهردار کرج نیز در ادامه این نشست گفت: انتخابات یک موضوع مدنی و مهم است و به عنوان خدمتگزاران نظام وظیفه خود می دانیم که به نحو احسن این تکلیف را به سرانجام برسانیم.
وی افزود: در کنار مجموعه وزارت کشور، استانداری و فرمانداری هستیم و با همراهی شهرداران مناطق کرج با تمام امکانات پشتیبان امر برگزاری انتخابات خواهیم بود.

کیانی اضافه کرد: در اسرع وقت نیز نمایندگان مناطق شهری در امر پشتیبانی انتخابات مشخص خواهند شد و تکالیفی که ستاد انتخابات شهرستان تعیین خواهد کرد در چارچوب قانون اجرایی می شود.
این نشست با محوریت هماهنگی راهبردهای ستاد انتخابات شهرستان کرج با شهرداری کلانشهر کرج و شهرداران شهرستان کرج برای پشتیبانی انتخابات برگزار شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می شود.