طوفان الاقصی چیزی از قدرت های پوشالی باقی نگذاشت
طوفان الاقصی چیزی از قدرت های پوشالی باقی نگذاشت
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی تحت تاثیر یک‌ مجموعه مقاومت با دستان خالی در برابر رژیمی (اسراییل)که تمام دنیا ازآن حمایت می کنند نشان داد چیزی از این قدرت های پوشالی باقی نمانده است.

به گزارش نوژان نیوز، ” علیرضا عباسی” افزود: یک زمانی آمریکا در دنبا به دنبال تک قطبی بودن بود و امروز با سر برآوردن قدرت های منطقه و جهان می بینیم که دیگر کسی به حرف این قدرت های پوشالی گوش نمی دهد.

عباسی گفت: چنانچه در بحث گفتمان ایران اسلامی و در بحث اقتصاد برخی دیگر از کشورها از این قدرت های پوشالی جلو افتاده اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی تحت تاثیر یک مجموعه مقاومت نشان داد با دست خالی و عده کم می توان مقابل رژیمی که تمام دنیا از آن حمایت می کنند ایستاد.
عباسی افزود: اکنون قطبیت آمریکا نیز در این زمینه تحت تاثیر قرار گرفته و چیزی از آن نمانده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز فلسطین از سنگ‌ به سلاح برای مبارزه رسیده و یک زمانی غزه درگیر جنگ‌بود اما اکنون کرانه باختری هم اضافه شده و توانمندسازی جبهه مقاومت به جایی رسید که رژیم غاصب از ۲۰۰۶ به بعد در حملات مقاومت با شکست مواجه شد.

 

اسراییل دیوانه وار دست به حملات وحشیانه می زند

وی ادامه داد: خودباوری مقاومت و زمین گیری رژیم غاصبی که ادعای ارتش بلامنازع داشت سبب شد که این رژیم در برابر ضربات وارده تاب نیاورد و دیوانه وار دست به حملات وحشیانه بزند.

عباسی افزود: امروز رژیم غاصب اصول اولیه حقوق بشر را زیر پا گذاشته و به بیمارستان حمله می کند.

وی بیان کرد: بنابراین وقتی به این وحشی گری دست می زند یعنی به آخر خط رسیده است .

عباسی گفت: امروز می بینیم که کشورهای اروپایی و آمریکا در تلاش برای احیای جسد مرده رژیم غاصب هستند .

 

دولت ها در حمایت از فلسطین پای کار بیایند

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همراه با ملت ها باید دولت ها نیز در محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب پای کار آیند.

وی افزود:در این زمینه اول کشورهای منطقه و سپس کل جهان و بشریت باید همراه شوند.

عباسی یاد آورشد: دیدیم سال گذشته کسانی که ادعای حقوق بشر داشتند به بهانه مرگ طبیعی یک خانم در ایران چه آشوب هایی بر پا کردند.

وی گفت: اما امروز همان افراد در برابر این همه کشتار زن و بچه سکوت کردند بنابراین غزه یک دادگاه بزرگی است که در وجدان انسان های آزاده دروغ های مدعیان حقوق بشر را برملا می کند.

عباسی افزود: ملت ها کشتار اخیر اسراییل را محکوم کردند و قطعا این طوفان الاقصی تبدیل به سونامی شده و ریشه رژیم غاصب را بر می کند.