ضرورت تفکیک سازمان سیما،منظر و زیباسازی از فضای سبز
ضرورت تفکیک سازمان سیما،منظر و زیباسازی از فضای سبز
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: سامان دهی سیما و منظر شهری از امور جامانده ما در شورای ششم و مدیریت شهریست، سیما و منظر جاری این کلان شهر در اندازه مطالبه و رضایت شهروندان نیست.

به گزارش نوژان نیوز، جواد چپردار در بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج در کمیسیون تلفیق اظهارداشت:آقای شهردار ممیزی تکالیف سازمانی و اصلاح کارآمدی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اولویت تفکیک سازمان سیما منظر شهری از فضای سبز را ضروری نموده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود:در موعد بررسی تفکیک یا ادغام سازمان های شهرداری و تعیین تکلیف مواد ۵۴ یا ۸۴ در مدیریت برخی سازمان ها مقرر نموده بودیم که ممیزی ادغام یا تفکیک سازمان های سیما و منظر شهری و فضای سبز در عهده کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری باشد.

چپردار بیان کرد: گزارش عملکرد هیئت مدیره سازمان،مطالبات مردم و اولویت های شهری تحقق تفکیک این سازمان ها را محرز نموده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: البته برای تفکیک این سازمان ها شهردار محترم می تواند از نظر کارشناسی و نظارتی کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و کمیته منابع انسانی شورا بهره برده و در صورت صلاح دید مدیریت شهری با طرح لایحه این اولویت ابتدا در کمیسیون مربوطه و نهایتاً در صحن علنی شورا به رای اعضای محترم و تصویب شورای اسلامی شهر برسد.

وی خاطرنشان کرد: طریق دیگر آن است که کمیسیون تخصصی و شورا طی طرحی پس از تصویب در صحن علنی، تحقق آن را در تکالیف شهردار محترم و برنامه مدیریت شهری قرار دهد.

چپردار اذعان کرد: آنچه مسلم است سامان دهی سیما و منظر شهری از امور جامانده ما در شورای ششم و مدیریت شهریست. سیما و منظر جاری این کلان شهر در اندازه مطالبه و رضایت شهروندان نیست.

 

طرح آئین نامه ساماندهی سازه های تبلیغاتی در شورای شهر نهایی شده است

وی یادآور شد: البته قابل ذکر است،طرح آئین نامه ساماندهی سازه های تبلیغاتی شهر در شورای اسلامی شهر نهایی گردیده و با مصوبه شورا برای بررسی و اقدامات لازم به مدیریت شهری ارسال گردیده است.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج ؛ اگر مصلحت شهر و تصمیم مدیریت شهری در نهایی نمودن ساماندهی سازه های تبلیغاتی باشد،شهردار باید به فوریت و اولویت ارسال لایحه مربوطه را به سرانجام برساند.