صدای جمهور روی موج سلامت
صدای جمهور روی موج سلامت

به گزارش نوژان نیوز «صدای جمهور» برنامه مستند گزارشی است که با هدف آگاهی بخشی اجتماعی نسبت به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، تببین شاخص‌های انتخاب اصلح و تشویق به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تهیه و پخش می‌شود.  در این برنامه رادیویی گزارشگر برنامه در نقش یک دانشجو برای تحقیق دانشگاهی خود به […]


به گزارش نوژان نیوز

«صدای جمهور» برنامه مستند گزارشی است که با هدف آگاهی بخشی اجتماعی نسبت به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، تببین شاخص‌های انتخاب اصلح و تشویق به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تهیه و پخش می‌شود. 

در این برنامه رادیویی گزارشگر برنامه در نقش یک دانشجو برای تحقیق دانشگاهی خود به میان مردم در اقشار و اقوام مختلف در رده‌های سنی و مشاغل مختلف می‌رود و از آن‌ها در خصوص انتخاب و انتخاب کردن و نقش آن در ابعاد فردی و اجتماعی زندگی شان می‌پرسد.

در «صدای جمهور» جهت آگاهی بخشی و اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) استفاده می‌شود.

برنامه «صدای جمهور» به تهیه کنندگی «انسیه سمیع پور» با گزارشگری «سمیرا صدیقی کردی» روز‌های فرد هر هفته از ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به مدت ۱۰ دقیقه از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.



منبع