شور عزای حسینی فرصتی برای اعلام پیام اسلام به دنیا است
شور عزای حسینی فرصتی برای اعلام پیام اسلام به دنیا است
مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: باید از ایام پیش رو در ماه محرم برای رساندن پیام اسلام به گوش مردم سراسر دنیا در فرصت عزای حسینی استفاده کنیم.

به گزارش نوژان نیوز، «محمدجواد کاظمینی» در نشست اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش ویژه طرح شمیم حسینی ۱۴۰۲که در سالن اجتماعات امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد با بیان اینکه اشک بر حسین (ع) نعمتی است که از عالم غیب حواله شده و شکرگزار هستیم، افزود: آمادگی که در بین آحاد مردم و شیعیان در ایران اسلامی در محرم و صفر وجود دارد هیچ زمانی دیگری را نمی توان برایش پیدا کرد.

وی اظهار کرد: باید از ثانیه ثانیه این فرصت استفاده کرد که موفق خواهیم بود ولی اگر غفلت کنیم به همان اندازه به سرعت عقب خواهیم ماند زیرا این یک فرصت است و اگر تمام برنامه های فرهنگی و خدمات اجتماعی را در این زمان متمرکز کنیم به بی راهه نرفته ایم زیرا در این روزها دل ها رقیق است و مردم پذیرای پیام دین هستند.

وی با بیان اینکه در کشور شاهد مشکلات اقتصادی تا مشکلاتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم، گفت: برخی از این مشکلات به دلیل غفلت ها و ناآگاهی ها بوده و بعضی از آن ها به واسطه هجمه و حمله های شدید دشمنان به اعتقادات و ایمان مردم بوده و ما نباید منکر وجود این مشکلات باشیم ولی باید این فرصت را برایش برنامه ریزی و کار کنیم.

کاظمینی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که رهبر انقلاب در فرمایشاتشان از ابتدای سال بر آن تاکید دارند موضوع امید و ایمان در بین مردم است که هر کاری می کنیم و هر حرفی و هر حرکت و اقدامی می کنیم باید ایمان و امید در دل مردم کاشته شود.

وی با اشاره به تکرار این موضوع توسط مقام معظم رهبری و تمرکز دشمنان بر موضوع عفاف و حجاب به عنوان یکی از مشکلات جامعه، اضافه کرد: محور تمام فعالیت های معاندین و دشمنان این مرز و بوم کار کردن روی موضوع دختران و بانوان و اشاعه فساد و رواج گناه در این قشر عزیز و بزرگ کشور ایران است.

وی گفت: تمام هم و غم خود را روی این موضوع گذاشته و تمام موضوعات را به این موضوع ربط می دهند و در شبکه های مجازی منتشر می کنند که دولت و کشور در اجرای برنامه های اقتصادی ناتوان است ولی بر موضوع عفاف و حجاب اصرار دارند و مشکلات اقتصادی را به مساله عفاف و حجالب وصل می کنند.

مدیرکل اجتماعی استانداری البرز افزود: این حرکت را از چهارشنبه های سفید شروع کردند که خیلی ها فکر نمی کردند این چهارشنبه های سفید منجر به جذب بانوان و دختران ایرانی شود که با یک ایده خیلی ساده ای که هیچ هزینه مالی برای آن نکردند به جز در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و با پافشاری مستمر و آگاهانه بر آن توانستند اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه بروند.

وی تصریح کرد: لذا درخواست دارم از این فضا و ایام عزاداری سیدالشهدا حتی برای آشتی دادن یک زوج حتی برای برگرداندن یک معتاد به زندگی و خانواده و حتی برای هدایت کردن فرزندانمان که دچار غفلت و ناآگاهی هستند و برای بیان قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و عرصه جهاد و تلاش داخلی استفاده کنید.

کاظمینی افزود: اگر قرار است کمکی کنید و دستی بگیرید و مصالحه ای کنید و جلوی خیلی از مفاسد را بگیریم این زمان و محرم و صفر که هر چه داریم از آن است را دریغ نکنیم.

وی گفت: بیش از هر زمانی نیاز به وفاق و همدلی داریم که این ماه ها وقت آن است.