شورای‌ عالی استان‌ها؛ پیشگام در طرح مسائل مدیریت شهری به مجلس شورای اسلامی
شورای‌ عالی استان‌ها؛ پیشگام در طرح مسائل مدیریت شهری به مجلس شورای اسلامی
«حسن رضایی» در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز با تأکید بر جایگاه والای شورای‌عالی استان‌ها در کشور، گفت: خوشبختانه شورای‌عالی استان‌ها در عرصه سیاسی کشور از چنان جایگاهی برخوردار است که می‌تواند طرحی را به طور مستقیم به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

به گزارش نوژان نیوز، «حسن رضایی» مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای‌عالی استان‌ها در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز، اظهار داشت: بهره‌بردن از ظرفیت روابط‌عمومی شورا و شهرداری‌ها تا این زمان مغفول مانده بود که به همت شورای اسلامی استان البرز و برای اولین بار این سلسله نشست‌ها برگزار شد تا سرفصل جدیدی برای آغاز راهی روشن به سوی فردا باشد.

 وی با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه ابراز امیدواری کرد در سایر استان‌ها نیز چنین نشست‌های هم‌اندیشی برگزار و سبب هم‌افزایی و تعامل بیشتر مدیران روابط‌عمومی مدیریت شهری کشور شود.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای‌عالی استان‌ها با بیان اینکه در عصر حاضر جامعه مثل گذشته به هم وصل نیست، گفت: روابط‌عمومی می‌تواند این جزایر کوچک را به هم وصل و در ایجاد اتحاد و هم‌شکل شدن شهرداری‌ها و سازمان‌ها نقش‌آفرینی کند.

 رضایی ضمن ابراز تأسف از اینکه در برخی سازمان‌ها جایگاه روابط‌عمومی نادیده گرفته شده، گفت: بسیاری اوقات شاهد هستیم که روابط‌عمومی به‌عنوان اولویت آخر در نظر گرفته می‌شود مگر آنکه اتفاقی رقم بخورد که دستگاه مربوطه باید جوابگوی افکار عمومی باشد و در آن صورت است که روابط‌عمومی مهم تلقی می‌شود! این در حالی است که باید همیشه به جایگاه روابط‌عمومی ارج نهاد.

 وی در ادامه از مدیران روابط‌عمومی حاضر در این نشست خواست دغدغه‌های حوزه کاری خویش را به زبانی ساده مطرح و همگی در ارائه راهکار برای رفع مشکل همکار خویش به همفکری و تبادل نظر بپردازند تا با انتقال این تجربیات افق روشن‌تری پیش چشم یکدیگر باز شود.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای‌عالی استان‌ها در پایان با تأکید بر جایگاه سیاسی شورای‌عالی استان‌ها در کشور ابراز داشت: خوشبختانه شورای‌عالی استان‌ها در عرصه سیاسی کشور از چنان جایگاه والایی برخوردار است که می‌تواند طرحی را به طور مستقیم به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد؛ لذا، امیدواریم با مطالبه‌گری به‌حق و طرح مسائل، چالش‌ها و دغدغه‌های خویش، ما را در انجام این رسالت یاری کنید تا با ارائه طرح‌های ارزشمند شرایط کاری را برای همکارانمان در حوزه مدیریت شهری کشور بیش‌ازپیش تسهیل نموده و متعاقباً موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم.